Szállítás

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Készleten lévő termékeinket akár másnap (vagy a következő munkanapon) kézhez kaphatod, ha előtte való nap leadod a rendelésedet 10:00-ig.

Rendelhető állapotú termékeknél érdeklődj a pontos szállításról nálunk (ilyen esetben már úton van raktárunkba az újabb készlet így pár nap csúszással várható)

Előrendelhető termékeinknél a leírásban feltüntettük, hogy mikorra válik elérhetővé a rendelés.

Tudok egyszerre előrendelni és vásárolni?

Sajnos nem. Ha egy előrendeléses terméket adsz a kosárhoz, akkor csak az lesz benne, minden más eltávolításra kerül. Ilyen esetben külön kell megrendelni az előrendeléses és a sima termékeket.

Milyen fizetési módok közül tudok választani?

Lehetőséged van átutalással és bankkártyás fizetéssel rendelni. A bankkártyás fizetés esetén azonnal feldolgozzuk a rendelésed, míg az átutalásosnál 1-2 nap átfutási idő várható.

Milyen szállítási módok közül tudok választani?

A szállítás választásod szerint történhet GLS futár segítségével, de kérheted a több mint 800 GLS csomagpont valamelyikére illetve FOXPOST csomagautomatákba. Ettől bizonyos termékek esetén eltérhetünk, ahol annak leírásában erről tájékoztatunk.

Mennyibe kerül a szállítás?

690 Ft-ért szállítjuk ki a megrendelt terméket Magyarországon belül bárhová!

Külföldre is tudok rendelni?

Jelenleg sajnos nem, de tervezzük!

Mi történik, ha a csomag sérülten érkezett meg?

A legbiztosabb az, ha alaposan szemügyre veszed a csomagot, amikor azt átveszed azt a kézbesítő futártól. Sokszor már a csomagoláson is látszódik, ha sérülés történt, ilyen esetben érdemes azonnal kérvényezni a Kárjegyzőkönyv felvételét. A futár készséggel kitölti az adatokat, így azonnal megkezdődik az eset kivizsgálása.

Ha az azonnali kárjegyzőkönyv elkészítésére nincs lehetőség, vagy elsőre nem látszik külsérelmi nyom a csomagoláson, úgy három nap áll rendelkezésre, hogy a káreseményt jelezd a szállítmányozó partnerünk felé az alábbi űrlapon keresztül:

Káresemény bejelentő

Nem találom a kérdésemre a választ, hol tudok segítséget kérni?

Több módon is felveheted velünk a kapcsolatot. A hivatalos elérhetőségünk az email címünk, a rendeles@teslabolt.hu email címen keresztül, de írhatsz nekünk Facebook Messengeren az oldalon belül vagy a Kapcsolat menüben.

2024 © TeslaBolt.hu - Minden jog fenntartva! - A weboldalt a WRX Online készítette.
We are not affiliated, associated, authorised, endorsed by, or in any way officially connected with Tesla, Inc. or any of its subsidiaries or its affiliates. The official Tesla, INC website can be found at http://www.tesla.com. "Tesla" and "T" logos are trademarks owned by Tesla, Inc., and TeslaBolt.hu has no affiliation, sponsorship, or connection with Tesla Inc.
lockcc-visacc-mastercard
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram